Du som är vuxen är välkommen att ta med ditt hantverk och komma. Damma av hantverket som inte blivit klart eller påbörja något nytt. Varför inte lära sig att nålbinda, sy en tunika, måla scrollor, sy i läder eller fika och sjunga? Våra vänner i Frostheim kan mycket och vi hjälper varandra.
Vi scouter kan behöva sy märken på scoutskjortan. Vi behöver även hjälpas åt att gå igenom och fästa trådar på stickade sockor inför julförsäljningen. Eller rensa ljusstumpar och göra i ordning vekar till ljusstöpningen och knyta rosetter till enriskransarna. Det finns så många olika hantverk.
Vill man inte hantverka så är man alltid välkommen att bara fika och umgås . Varför inte ta med och spela brädspel, läsa en bok osv.
Målet är att vi träffas, hittar på saker och har roligt. Kaffe och te bjuder vi på.
När: Tisdagar jämna veckor till någon gång i vår
Tid: 18- c:a 20
Var: Grundet huvudbyggnaden