Sunderby Scoutkår hyr ut scoutlokalen till privatpersoner, företag och skolor.

Ön är en härlig plats för en friluftsdag eller ett 50-års kalas. I scoutstugan hyr vi ut nedre plan och där finns kök med två spisar och storköksdiskmaskin samt porslin och sittplatser för c:a 30 personer.

Vill du använda våra eldstäder utomhus vid uthyrningen så kan du köpa ved av oss.

När vi lämnar ut nyckel så visar vi även lokalen om du inte redan är bekant med den. Du skriver på ett uthyrningsavtal och betalar avgiften vid samma tillfälle. Vi tar Swish.

Är du intresserad av att hyra Grundet? Anmäl ert intresse via formuläret nedan så återkommer vi så snart vi kan.

Är du en scoutkår eller förening som vill hyra Grundet för övernattning så hör av dig vi formuläret så återkommer vi med vad som är möjligt.

(När formuläret är skickat så kommer en bekräftelse till din e-post att vi mottagit din förfrågan. Om du inte får något e-brev har formuläret inte gått fram. Fyll då i det och skicka igen.)

Formulär för intresse av att hyra Grundet

Här kan du skicka en förfrågan om att hyra våra lokal på Grundet.

• Namn på dig som vill hyra Grundet.
  • Telefonnummer för kontakt med dig som vill hyra Grundet.
  • E-postadress för dig som vill hyra grundet.
  • Från vilket datum är du intresserad av att hyra Grundet? Vi har normalt verksamhet kvällar måndag, onsdag och torsdag. Vissa söndagar och hela helger. Vår verksamhet går alltid före utlåning av lokalen.
    ÅÅÅÅ streck MM streck DD
  • :
  • Till vilket datum vill du hyra?
    ÅÅÅÅ streck MM streck DD
  • :
  • Här kan du ange övriga frågor. T. ex om ni vill köpa ved, få tillgång till lokalen dagen innan eller om ni önskar veta något annat.